Sy2019 kız Allah seni ne yapmasın satılan bişey değil evde yapıyorsun bunu. Hatırladığım kadarıyla 750ml su ve iki tutam yeşil çayı kaynatıyorsun kaynadıktan sonra altını kapat soğumaya bırak ılıdığında içine yarım limon ve bir şişe soda katıyorsun. Sonra da ister soğuk iç ister sıcak nasıl içebiliyorsan. Hepsini bir kere de içmek zorunda da değilsin. ben fazla sıkı bir diyet yapmıştım ama bir de alışkanlık yapıyor baştan tadı kötü gelebilir ama sonradan güzel geliyor 😂