Mina_momy Anladım 2 melek annesine bol sabır diliyorum, bende yaşadım malesef 8 aylık kaybettim meleğimi, siyaha yakın kanamalarım oldu yaklaşık 2 aya yakın karın ağrım çok şiddetli değildi ama hareket ettikçe falan sanki hala içimdeymiş gibi yavrum batmalarım olurdu acıyla beraber o da zamanla geçti, ağrısı çoksa mutlaka doktor görsün kanama normal geçecektir zamanla..