Merhaba kızlar bebeğim dogudugundan beri hiç emmedi beni normal dogumdu doğumda verdiler tutmadı sonra denediler tutmadı .. bı kaç saat sonra kuveze aldılar kan değerlerinden dolayı yine emziremedim 9 gün sonra çıktı sütümü sagdim başta şırınga sonra biberon vermişler eve gelince çok uğraştım ama mememi asla almadı zaten göğüs ucum yok silikon ucla bı iki tane çekip bağırıyordu .. reçel sürdüm reçeli yaladı memeyi bıraktı 😃 bende sürekli süt sağıp biberonla verdim mecburen .. ama her gün bir kaç kez çıplak göğsüme yatırdım mememi ağzına soktum fln emmese de dursun dedim.kokusunu alsın vs. Ve iki gündür mucizevi bir şekilde emiyorrr.. göğüs ucu olmaması hiç bir anlam ifade etmiyor gerçekten benim.hic hiç hiç ucum yok ama birkez çekti ve üç çıktı az da olsa sonra yapıştı 😃 ben emzik verdim 15 günlükken sanırım o güçlendirdi .. şuan tam bir aylık olduk 😍 inşallah bundan sonra da emer .. sanırım baya uzun oldu 😃