Arkadaşlar adetim 10 gün gecikti adet olacakmışım gibi agrim var emziriyorum gecikebilir prez. Ve geri çekilme ile korunuyorduk ama 10 gün olunca test yaptım test tek çizgi var ama kullanma kılavuzunda t kısmında çizgi çıkarsa geçeriz diyor ne olur anlayan biri bakıp söyler mi