Aşı oldu, üstüne ateş, ondan halsiz.
Zaten 4. Ay ataginda.
Şimdi de dışı aşırı kasiniyordu, ama acayip garip davraniyor. Gece ağla ağla mahvoldu uyumamak için direndi. Uyuttum uyuyordu güzel, acikti gibi pikpiklanmaya başlamıştı, yedirdim biraz, bezini degistireyim uzun oldu derken ağlamaya başladı ama susmuyor asla. Sonra durup mammammaa gibi bir şey diyerek kısa ağlamaklı kısık sesle bir şeyler diyor.
Şimdi zor uyudu kucağımda ama arada kıpır kıpır. Usuttu mu acaba? Sanki soğuk terliyor gibi. 4 ay 10 günlük.