Kızlar uzun zamandır bu grupta olmadım için sorular birikmiş kusura bakmayın ,ilk gebelikten sonra yani 8 sene önce lahusa döneminde,panık atağı yakaladım Her ne kadar geçici olacak diye düşündüysem de geçici olmadı sonra doktor doktor gezdik en son biz Psikarti doktora kendimize bulduk ilaç yazdı kullandim,Bir ara iyi geldi sonra iyileştikten sonra bırakmaya karar verdim çünkü artık ikinci çocuğu planlıyorduk ,ikinci doğumdan sonra tekrarladı ama bu sefer başka şekilde yani vücudumda sürekli bir şeyler araştırıyorum küçücük bir sivilce benim için en kötü hastalığını işaret eder,,Kafamda hep kuruyorum zaten haberleri izleyemiyorum izledikçe kötü bir şey duyunca hemen kendime nisbet ediyorum, Geçenlerde çok basit bir durum için. Genel cerraha gittim bana gülmeye başladı ,ama ben cildimin altında bişey fark etmiştım ve merak be korkuyla gittim ama dr göre önemli değilmiş ,eşim de panikatak hastası ben evlenmeden once hiç böyle değildim bazen aceba panikatak bulaşıcı bir hastalık mı diye düşünmedim değil conkü birbirimizi benzemeye başladık ,bazen hayata çok darlaştırıyotum kendımı ya bana bişey olursa diye düşünürüm hep 😥 mantıklı düşünmek istıyorum evet ama elimde olan bişey değıl gerçekten ,var mı benim gibi bu dertten kurtaran ?