Mucizeemmmmm bebekler sadece aç olduğu için emmek istemez, anne rahmine özlem duyduğu için, kokunuzu istediği için, sakinleşmek istediği için vb şeyler için de isterler memenizi. sabırlı olmaya çalışın benim bebeğim de öyle orda sakinliyor orda uykuya dalıyor 🥰 biz de 34 günlüğüz geçecek inşallah geçmese de azalır