Selam kızlar bebeğim 3 aylık doğduğundan beri önce meme sonra mama şeklinde gidiyoruz ama bikaç gündür acıktıgında mememi emmek istemiyor sütümün tadınımı beğenmiyor artık neden anlayamıyorum mamayı verınce hemen yiyor Sütüm oldugu halde sadece mama yemesini istemiyorum napıcam bilmiyorum