Alparslanin_annesi_fulya Allah o kremi kahretsin:) düğün öncesi yüzüm temizlensin diye kullandım onu minnacık alıp tüm yüze vurmak gerek ben hee yere bi fındık kadar sürdüm heyecanlıyım ya bi anda barbie olacam:) neyse yüzüm bi yandı anlatamam bildiğiniz domates oldum kafanı suyun içine koyup oturuyordum çıkınca balık gibi nefessiz kalıyordum acıdan :) neyse öyle böyle yatıştı yanağımda kaş ortamda yanık izi gibi minik minik birkaç hatıra bıraktı bi daha tövbe dedim :) deriyi inceltip geriyor ve gerçekten bilinçli kullanımda işe yarıyor