Nazli35 Uykusu gelince bir yeri ağrıyınca acıkınca canı sıkılınca hemen o parmak ağıra giriyor sürekli emiyor o kadar iştahlı ben çıkardıkça daha beter inatla ağzına sokuyor napıcam herkes birşey söylüyor yok şöyle olur böyle olur 9 aylık bebeğim bu arada
Zekimurendebizigorecekmi Nazli35 Engelleme canım neden engelliyorsun ki o onun kendini sakinleştirme biçimi stresle böyle başa çıkıyor . 3 yaşına kadar normal kabule diliyor zaten
Ravzacuk Nazli35 niye engelliyorsunuz ki. Hem başkasını dinleme işini bi bırakın rica ediyorum 😑 hem daha 9 aylık mış. Parmak emmek bebeğinizi rahatlatıyor ki yapıyor siz engel olunca da sinirleniyor ve daha fazla yapıyor . Bırakın yapsın zaten büyüdükçe unutur . Baktınız unutmuyor o zaman bir çare düşünürsünüz 🙄
Cramel Nazli35 oğlum emiyordu hatta saçımı parmağına dolayıp öyle emiyordu hiç müdahale etmedim 1.5 yaşında kendiliğinden bıraktı. Bence kendi haline bırakın
Nazli35 Zekimurendebizigorecekmi ya sürekli gören insanlar yok koca adam olcak hala emecek o parmağı yok şöyle yok dişi yamuk çıkar bir sürü şey canımı sıkıyorlar
melisitos Ecml33 bizim doktor 2.ay kontrolünde kendi dedi bu ay elini emmeye baslar engel olmayın diye. Ellerinin yerini kavrama yöntemiymiş bu. Dedim sonra nasil vazgeçireceğiz. 1 yaşına kadar sıkıntı yok sonra bakarız dedi.
Nazli35 Zekimurendebizigorecekmi öyle canım ama valla sürekli tekrarlamalarından gına geliyo resmen psikolojik baskı