Berivaninprensesi maşallah deyin benimki 1 buçuk aylık gündüzleri uyku yok , belim koptu kucaktan inmiyor ve kaldır yatır derken en fazla 2-3 saat uyuyor. Çok gazımız var onunla da uğraşıyoruz. Bi çıngırak var keyfi iyi olunca takip ediyor dinliyor artık bu hafta. Onun dışında konuşuyorum bol bol.