Merhaba hanımlar 💕 Yine full dertli bacınız sizlerle 😅 Bizim kız 1 yasında hatta 12 ay 10 günlük ama hala dişi yok tahlilleri normal aşıları tam ama bir diş taneciği bile yok bense dişe mi üzüleyim yememesinemi bilemiyorum doktor sıkıntı yok diyo ama ben cok yıpranıyorum böyle ya 🙄