Ahmetcimmm 3 ay 20 günlüğüz atak takvimine göre atak haftasındayız ve 35 gün sürüyor diyor 35 gün huysuz mu olacak yani yoksa bu 35 gün içerisinde bir kaç gün mü oluyor atak etkisi?
Zsnbr Ahmetcimmm 3 ay 27 günlüğüz perişan oldum 3 aylık olduğundan beri ama sanki 2 gündür daha iyi perişan etti beni en byk sorun meme reddi
NNF19 Mlke301020 bençmde öyleydi atak bitti niye düzelmiyor dedim 5den sonra düzelir dediler daha kotu oldu😃
Ahmetcimmm Browni_61 öyle tabi ama ıkınması olmazdı hiç uyumuyor ıkınarak kendini uyandırıyor aşırı huysuz sürekli mızıldıyo
Ahmetcimmm Zsnbr meme reddi 2. Ay aşısından yaşamıştım canıma okumuştu cidden çok zor bi an önce geçer inşaallah
Mlke301020 NNF19 valla 5i bekliyorum ama hiç sanmıyorum düzeleceğini . Sünnet düşünüyorum bide diş dönemi derken daha kötü olacak . Huysuz mızmız bir şey oldu hiç bir şey yapamıyorum ama çok yorgun oluyorum.
NNF19 Mlke301020 sabır mecbur alışılıyor ne yapalım🥰 ne uyku düzenii ne mızmızlığı geçti. Ama sabah 5te gözlerme bakip gülüyor. El mahkum😃
Dedinaber Ahmetcimmm bizim bir hafta sürdü tam. sonra geçti yavaş yavaş. 35 gün dolu dolu geçiren var mı bilmiyorum
Ahmetcimmm Dedinaber bana da 35 gün saçma geliyor çocuk 35 gün perişan olur ya bi kaç gün sert geçirip bitiyordur diye düşünüyorum