Bebeğim beş aylık.son üç aydır devit 3 vermiyorum birden vermeyi kestim.ilk iki ayda çok düzenli verdiğim söylenemez.(Daha önce başka bir sitede sordum bu konuyu ama sağolsun kadınlar alakası olmayan konular açtılar ve bende bıraktım)az önce osman hocanın paylaştığı videoyu izledim meğer devit3 ü keserek bebeğime ne büyük kötülük yapmışım.kemik erimesine,geç diş çıkarmaya sebep oluyormuş.kendimi çok suçlu hissediyorum😔 bir problem olur mu acaba ?