ikinciyeanne benim oğlum şuan 2.5 aylık ilk ayında 2400 ikinci ayda 1500 aldı ilk doğduğunda da minik sayılmazdı 3800 doğdu ilk kontrolde doktor ne icirdin bu çocuğa çok almış diye kızmıştı ikinci kontrolde o tarz kızma olmadi ama gene fazla dedi sorun olmadi doktor emzirmeyi azalt 3 saatte 4 saatte emzir dedi ilk ay çok sık emzirdigimden oldu sanirim büyük ihtimal sende de o yüzden olmuştur obezite tarzı seylerd3n korkma anne sütü alıyorsa sadece ilk ay ben şoke olmuştum süt yaradı büyüyor diye sevinirken doktorun tepkisi ile araştıramaya girdim obezite ye karşı bi skintimiz yok ama iç organlarda skinti mi var acaba korkusu olmuştu ama olsa bi yerden skinti çıkarırdı çok şükür sağlıklı bi bebeğim var kontrollere gidiyorum illaki fark edilir gelişimi ıyi kısaca ele avuca gelen bi beb3gin oluyor biraz erken ele avuca gelecek s3kil oliyo4 ama olsun tadını çıkar sarıl op :))