Biz 26 ile hastaneye yattık iki gün çocuk bayılmış gibi uyuyordu bugün 26 günlük olduk hala göz çevresinde sarılık var ama çocuk canlandı çok şükür 🧿 bende bir iki Çay kaşığı şekerli su verdim hastanede hemşireler dedi kimseye demeyin ama idrarla atsın bir iki kaşık verin dedi. Zaten insanın canı orda oluyor derman denilen herseyi deniyor. En son 10 a düştü. Daha ölçtürmedik degerini