Merhaba hayırlı akşamlar kızlar. Şimdi sorun şu ki huy mu sağlık problemi mi bilmiyorum. Oğlum doğduğundan beri çok ağlasa ya da çok gülse kusuyor. Sebebini bilmiyoruz bir kaç çocuk doktoruna götürdüm Sakarya’da ve İstanbul’da. Hiç bir problem yok dedi bütün doktorlar. Reflü olabilir dendi ama normal zamanlarda çocukta hiç bir sıkıntı yok gelişimi gayet güzel 18 aylık 12 kg, anne baba dede su bay bay sar makarayı aklınıza gelecek her şeyi yapıyor psikoloji olarak da doktorumuz çok beğendi mutlu bir çocuk olduğunu söyledi boyunu soramadım ama ay olarak arkadaşlarından 4 cm uzun olduğunu biliyorum ( Aşı yapmadan önce yapılan ölçüm sırasında çok ağladığı için tam duyamadım ama 4 cm daha uzun olduğunu duydum🤣) Öyle yani az önce de oyun oynadık biraz güldü güldü ve kustu. Bu durum canımı sıkıyor artık. Kaç doktora gittik sıkıntı yok diyorlar. Sizce ne yapabilirim?