Filuk6161 Merhaba kızlar. Benim ikizler şişe maması yiyorlar. Yerken bi süre sonra yanlardan akıtarak yiyorlar neden acaba??
Begum26 Filuk6161 uzun süredir kullanıyorsanız biberonlar bozuluyor yani gevşiyor oda mamayı sızdırıyor aynısı benim başıma geldi yeni uc aldım değiştirdim şimdi akıtmıyor canım
Filuk6161 Mam anti kolik kullanıyorum. Daha iki hafta oldu 1 numarayı kullanalı. Ondan önce 0 kullanıyordum