Ozgeersin merhaba, normal şartlar altında olsaydık kesinlikle hemen başlamanızı tavsiye ederdim. Çünkü hem arkadaşlarıyla paylaşımı artardı,sosyalleşir özgüven kazanırdı hem de dil gelişimiyle birlikte ince motor becerilerini de gerliştirirdi. Ama pandemi ortamında ne kadar doğru olur bilemiyorum. Hele de vakalar günbegün artarken. Gönderminizi kesinlikle tavsiye ederim yaşıtlarıyla birlikte gelişimini tamamlar ama işte virüslü ortamda bu ne kadar randımanlı olur onu da tartışmak lazım🤷🏻♀️ Bence siz yine kendiniz karar verin her iki konuyu da etraflıca düşünün🤷🏻♀️