Gursazme kaymakliekmekkadayifi ben dogdugundan beri uni baby yenidogan kullaniyorum memnunum ilk dogudugunda biraz pamuk sildim bas olmuyo
Sisli kaymakliekmekkadayifi kesinlikle kullanma çok parfümlü ben 1 yaşındaki bebeğime bile kullanmıyorum
Prensesminik42 kaymakliekmekkadayifi kızım 10 aylık. Sleepy. Bezi. Ve. Sleepy sensitıve. Islak mendil kullanıyorum. Ve. Kokusu ıslaklogı çok iyi. Ben memnunum. 😇
Annekuzusuuuuu Ben gülsuyu ve pamukla silmiştim oğlum yenidoğduğunda ıslak mendiller çok zararlı çok hassas daha tenleri pamuk gibi kıyamamıştım yine siz bilirsiniz tabi.
kaymakliekmekkadayifi Sisli natural olanini kullaniyorum normalde de indirime girmis sensitive olani o yuzden alsam mk diye dusundum ama kimse yenidogana onermiyo sanirim onu
Hazalperi kaymakliekmekkadayifi içinde kimyasal var sensitivenin. Ben sleepy sirkeli kullanıyorum doğal ornagik
Aselif0661 Sleepy Natural ıslak mendili i öneririm yenidoğan olduğu için ben doğduğundan beri hala kullanırım çok memnunum sensitive da almıştım kullanmadım henüz ama kokusu muhteşem ama yoğun odayı bile kokutuyor
kaymakliekmekkadayifi Aselif0661 su an natural kullaniyorum da senstive indirme girmis alsam mi acaba diye düşünmüştüm vazgectim :)
Aselif0661 kaymakliekmekkadayifi benim gibi indirim için alıp daha sonraya stoklayabilirsin canım ama Naturale devam 🤭
Merve4694 kaymakliekmekkadayifi Tavsiye etmem aşırı ıslak ve kokulu.bir kaç defa kullndım kızarıklık oldu daha da kullanmadım .Uni soft kullanıyorum a101 de satılıo gayet memnunum