Oglum 3 ay 11 günlük ve ayakta sallayarak uyuyor otomatik salıncağı var ama hiç binmek istemiyor normalde de hep kucak isteyen sürekli ağlayan bir bebek ayağımdan indirince deki gibi agljyor hemen uykusu bölünüyor bapacagimi şaşırdım böyle olanvarsa Allah rızası için yardım etsin nolur bı akıl verin