Sevdamavi Seymaslan ben gaz sancısı çektim bebeğim de çekti o akşam aşırı derece de ben dikkat ettim bebeğim de rahatladı bence sütten gaz geçiyor
Sevdamavi Seymaslan hatta nette bile annenin yediklerinden bebege gaz geçmesi yazıları makaleleri var
Minelay Seymaslan Aslında tam cevap vermemiş kimse bana da üşütürsen bebeğe geçer ayağını bacağını sıcak tut diyorlar doğru mu yoksa koca karı uydurmaları mı yine merak ediyorum
Anne06_ Seymaslan hiç unutmuyorum kızım 2 aylıkken deli gibi kurufasulye istedi canım yaptım 2 tabak yedim neyse sağdım sütü verdim çocuk sabaha kadar çıldırmıştı yani geçiyor bacım yendiğine içtiğine dikkat et ben o hataya düştüm sen düşme