Zekimurendebizigorecekmi Kızlar kızım 14,5 aylık hala kaşık kullanmıyor . Eliyle yiyor . Nasıl öğrettiniz
Pprreennssaanneessii Zekimurendebizigorecekmi bebegim 18 aylık eline çatal kaşık veriyorum köşeye bırakıp elini dladiriyor 😊😊🤭🤭😇😇
614408eoa Zekimurendebizigorecekmi normal 17 aylık kızm eline veriyorm kndi istedigi gbi tutuyor her zaman da kullanmıyor elleriyle yiyor zamanı var bizden göre göre ögrenecek artı biseye grek yok
Zekimurendebizigorecekmi Pprreennssaanneessii bizimki de öyle :/ evdeyken sıkıntı yok nasıl isterse yesin de kreşe başlarsa orada böyle nasıl olur 😐
Pprreennssaanneessii Zekimurendebizigorecekmi benim kreş fikrim.olmadigi için acikcasi gittiği yere kadr diye düşünüyorum öğrenecekler elbet ama bakalim ne zaman 🤭🙈😂 ama elle yerken daha bi tatlı oluyorlar ve daha mutlu oluyorlar nedense o min-nan parmaklarla yiyeceği ağzına tikmasin i izlemek çok hoşuma gidiyor bende izliyorum zorlamıyorum ama ins bebisinizndaha çabuk kavrar diyeyim size yardimci olur ins bu konuda
Zera Bilincli bir sekilde ogretmedim ama cok kucukken vermistim eline zamanla ogrendi, bir de biz yemekleri hep beraber yiyoruz belki gordukce ogrenmistir.