asz Anne0303 valla benim ki gündüz hep uyurdu arada emzirmeye uyandırırdım sonra yine uyurdu,akşam 9 da bi kalkardı sabah 5 te yatardık.şükür 3.aya girince düzeldi.şuan 13 aylık.