Ayaz01 elifhanimm hadi ya derken 🤣 ben her cevaba maşallah yazarım bebeklerimize nazar olmasın 🧿🧿 rabbim hepsini korusun inşallahhhh🤲🏻
Sb123sb Ayaz01 38+2 de sezaryen ile doğdu canım iri bebek diye ama minicik bişey oldu birkaç gün sonra