eymeninannesi3 Hanımlar oğlum 5 ay 6 günlük devamlı gittiğimiz bı Dr yok her ay hastaneye de götürmüyorum ek gıdaya geçeceginizi sağlık ocağındanmi yoksa kendi özel doktorunuzmu söylüyor
gizemito eymeninannesi3 Bizim özel doktorumuz var o söyledi. Ama bebeğim sadece mama alıyor o nedenle erken başladık biz ☺️ Sizin sadece anne sütü ise ve kilo alımı iyiyse sanırım 6. ay daha uygundur.
prensinveannesininguncesi eymeninannesi3 ben çocuk doktoruma gittim o beni diyetisyene yönlendirdi o söyledi 5 ay 4 günlüğüz
eymeninannesi3 gizemito ek gıda için sabırsızlanıyorum ve 4 aylık asımızı vurdurmaya gittigimizde 7 kiloydu bana az geldi kilosu ama birşey demedi hemşiremiz
17112020 eymeninannesi3 4 ay 7 kilo neden az geldi ki? Bnm kiz da oyle 68 cm boyu kilo ve boy persentilde yüksek dr da oyle dedi..
Eminerd eymeninannesi3 4 aylıkken 7 kiloysa çok çok iyi kilosu 😅 benim doktorum mama ile beslenmemize rağmen kilomuz iyi olduğu için ek gıdaya erken başlamamazı önerdi. 6.ayı bekliyoruz
Periii13 Düzenli gittiğimiz doktoru söylüyor. Gelişimini, kilosunu, aşısını bilmek için doktor gerekli.
Cinarinannesi00 eymeninannesi3 Düzenli kontrole gittiğiniz bir doktorunuz yoksa sağlık ocağı ebesine danışabilirsiniz bizi takipli olan doktorumuz başlatmıştı ☺️
Gamze-S eymeninannesi3 canım doktoru yoksa sağlık ocağına gittiğinde sor ebeye zaten onlar da söylüyorum ek gıdaya geçtiniz mi diye kilo ve gelişimine göre aile hekimine danış herşey normalse 180 günü doldurduğunda başlarsınız
Sena-bera-mira eymeninannesi3 bana annelik iç güdüm söylemişti ek gıdaya geçtikten bi kaç gün sonra doktora götürdüm vermeye başla demişti o da
eymeninannesi3 Sena-bera-mira bende vermek istiyorum ufaktan damla damla da olsa çorba veriyorum arada
Kelebekkk34 eymeninannesi3 sadece emiyorsa 180 gün dolduğunda tadımlara başlanır, ama mama alıyorsa daha erken başlatılır onun kararını doktor verir