Caglaaa TospikDefneninAnnesi bizimde emmesi iyi kilo almasıda iyi reflü olmasına rağmen ama doktorlar mukuslu kaka geliyorsa normal değil diyor bizim mukuslu kaka geldiği için test istedi doktorumuz
Dorukannesi TospikDefneninAnnesi ben ben 9 aylik oldum hala devam ediyor benim bebem surekli yapiyor 8 9 oluyor ben hic bebemin 3 kere yaptigini gormedim hep mi cok yapar ya
TospikDefneninAnnesi Dorukannesi 10 kilo şuanda. Doktora sordum bana diyorki çok emerse çok yapar normal. E acıkıyor çocuk napayım yani. Ağzıma mı poposuna mı sahip çıkayım şaştım kaldım. Evde kıyafet çitilemekten hal oldum
balannesiii TospikDefneninAnnesi günde 6 7 kere normalmiş canım aman bırak yapsın yapmamasından iyidir benimki ilk 25 gün öyleydi şimdi nadir yapıyor oda sıkıntı cok cekiyor cocuk 🥺