Mucizeemmmmm ilk ay bebeğime süt çok olsun diye çayla falan destekledim baktım zavallım tıkanıyor fazla geliyor diye bıraktım şuan 2 aylık sütümün çokluğuna alıştı diye yetmediğini farkedince bir fincan humana çay içiyorum bir hafta boyunca iyi geliyor süt sonrası duruma göre ama uykumu iyi alınca çaya falan gerek kalmıyor çoğu kez. Allah cümlemizin yardımcısı olsun 🤦🏻♀️🤲🏻