gizemito bence değer, benim bebelerin odasında kilim var, şuanda da tam emekleme dönemindeler, kaliteli sağlam bir arkadaşa benziyor yorumlardan onu anladım. Kalın 4 metrekare bir halı fiyatında, ben de öyle olunca halı niyetine almaya karar verdim, çift taraflı olması özellikle çok güzel. Bir tane de beğendim hatta, bir tarafında yollar var diğer tarafında alfabe var ☺️ nedense memnun kalacağımı hissediyorum 😅