Danyal217 oğlum bir kaç güne 18 aylık olacak, emerek uyuyordu ama artık tükenmiştim yani, hep yapmak istedim ama çok bağırdı devam ettiren edin.2 hafta önce karar verdim akşam emip uyudu, tekrar uyandığında vermedim tabiki direndi,bağırdı ama pes etmedim.5. gece nerdeyse pes edecektim ama dayandım ve ben kazandım İyi ki de pes etmemişim ona da kendime de büyük iyilik yaptım.Gece kalklarimiz 1 veya 2 şu an.Ve çabuk uyuyor uyanınca, eskiden 45 dk uğraştığımi bilirim.Ben önce geceyi bitirdim buna iyice alışsın gündüzü de kesicem