Woody hazalkayacan01 9.ayda doktor önerisi ile ayno tencere yemeye başladık Baharat atmıyorum. Biz tuzunu, baharatını kendi tabagımızda atıtorux6
Ceyo0666 hazalkayacan01 5 bucuk aylıktan beri bizim yediğimiz yemeklerden yediriyorumm canim verebilirsin alışsın
Bgmbgmbgm hazalkayacan01 10 aylık olduğunda doktor yemeklerinizi tuzsuz yapıp ona da verebilirsiniz ayrı yapmanıza gerek yok dedi. Ben ara sıra veriyorum. 13 aylık şuan gerçi ama kemik sulu kıymalı genelde yediği için ayrı pişiriyorum çoğunluk
Sumeyye54 hazalkayacan01 tadımlık olarak öyle yemeğin suyundan falan veriyodum simdi 9 aylık ona ayrı yapıyorum
hkubra Ek gıdaya başladıktan sonra tattiriyordum canım şimdide bizle yiyor ona göre yapıyorum yemekleri tabi büyüdü artık 20 aylık olcaz 😚
hazalkayacan01 hkubra canımm maşallah Allah bağışlasn bzmki 10 aylık bZden yiyebliemi salçalıda olsa küçk küçk ya
Sumeyye54 Woody oğlum 9 aylık tadimlara 5 aylıkken başlamıştım şimdi yemeğe tuz baharat atmadan ona ayırıyorum öyle veriyorum bazen de ona ayrı yapıyorum
Papatyaseverr hazalkayacan01 Doktorumuz 1 yaş kontrolünde sizin yemeklerinizden yesin artık dedi ama ben 1-2 ay öncesinde yavaş yavaş başlamıştım zaten vermeye
Bgmbgmbgm hazalkayacan01 salça ve salçanın tuzu yemeğin tamamına yayıldığı için ondan bişey olmaz demişti doktor.
Papatyaseverr hazalkayacan01 en azından 1 ay daha bekle istersen canım yada yemeklerin salça ve baharatlarını tuzda dahil cok koymuyorsan azar azar tattırabilirsin 😊
Woody hazalkayacan01 evet 9.ayda salçaya vs geçtik. Biz ne yersek onu yiyor. Dediğim gibi tuzsuz baharatsız ama