Arkadaşlar merhaba 1 ay sonra tam 2buçuk yaşına giriyor kızım aslında gayet normal başladı bebekken anne baba dede gibi basit kelimeleri söylerdi sonra basit yönergeleri kullanmaya başladı aylardır büyün sesleri ve kelimeleri çıkarabilmesine rağmen sohbet etme boyutuna geçemedik 1-2 kelimeyle kendini anlatıyor isteklerini söylüyor ama dialog kurmak istemiyor sanki böyle bir şey yaşayan var mı? Çok fazla konuşuyoruz yaptığımız herşeyi anlatıyoruz oyun kurup konuşturmaya çalışıyorum ama oralı olmuyor sanki inat etti konuşmamakta. Koronadan dolayı evden pek çıkamadık bununda etkisi var mı acaba sizde durumlar nasıl?? Bu arada ingilizceye de çok meraklı babası ingilizce konuştu çoğunlukla çift dil öğrensin istedi ingilizce olarakta pek çok kelimesi var acaba kafasını mı karıştırdık çocuğun