Sibel8Duru Gazmelioglus mescit yulaflı mısır gevreği vardı süt ile birlikte yiyordum bende çok işe yaramistu sağolasın uygulamadan biri söylemişti 😊
Gazmelioglus Sibel8Duru walla ne derlerse deniyorum ama emince agliyo emmek istiyor çocuk ama agliyo biraz emdikten sonra bende sağim yapıyorum o zaman da az cikiyo işte
premsesannesi49 Gazmelioglus kaç saatte bir sağınca o kadar çıkıyo peki benimde o kadar çıkıyo 3 4 saatte ama
Sibel8Duru Gazmelioglus benim kızım da ağlıyordu o şekilde. Az gelince oluyordu genelde ya da gazı varsa
Defnelihayat Kelebegimmmm bende hem emzirip hem sagiyorum bebegim Premature ve 2 saatte 1 emmek istiyor acaba 2 saatte emzirdikten sonra sagsam duzenli olarak bebegimin diger emme saatinde sutum yeniden dolar mi
Kelebegimmmm Defnelihayat emzirmenin hemen peşine sağın 10 dk sağın ikili ile. Tabi ki yenidn dolar zamnla daha çok süt olur
Gazmelioglus Defnelihayat sütünün ne kadar olduğuna bağlı canım yani bir seferlik dene baktin 100 un üstü cikarsa yap öle
Gazmelioglus Kelebegimmmm denicem canım walla inan ki ilk zamanlar çok çok yaptım olmadı şimdi yine bir iki hafta denim bi ya çok saol :) her soru için ayrı ayrı bilgi werdin bana
GozdemHilal Ben tüketiyorum faydası oldu mu hiç bilmiyorum sütü istiyorum içine yulaf ceviz bal ve muz koyuyorum bı de tarçın bugün yedim hatta😋
Gazmelioglus premsesannesi49 walla hiç öle üst üste yapmıyorum canım bazen emmek istemiyo o zaman yapiyorum mama da weriyorum önce emziriyorum sonra mama weriyorum eğen emmezse sagyorum işte o zaman da o kadar çıkıyor
Gazmelioglus Sibel8Duru walla gaz olayni geçtik diye düşünüyorum yani daha 4 aylık oldu da ne bilim ya bazen keşke zamanında dogsaydi da mama wermeseydim diyorum 😒
GozdemHilal Gazmelioglus ben bı sürü şey yaptığım için hangisi etki ediyor tam anlamiyorum ki😁Bı arkadaşım süt kalitesi için tavsiye etmişti ben onu onun için tüketiyorum.
Pmbgl Gazmelioglus Sağımda 60 çok iyi ya emzirme doktoru diye bı insta hesabı var onu takip ediyorum ben 20 bile yeterli diyor bilemiyorum
Gazmelioglus Pmbgl gerçekten mi ya çok mutlu oldum şimdi walla ben sağımdan sonra bide mama wermek istiyorum doymuyo diye ama hep kayınvalidm benim piskolojimi bozdu 🤦🤦😒 onu sağıp weriyorum ya mama yap o azdı doymadı diyoooooooo ya kafayı yememe az kaldı
Pmbgl Gazmelioglus yaa bu kayınvalidelerde herşeyi çok iyi biliyor bı bitmediler valla Benimki de inatla hergun geliyor 25 günlük oldu neredeyse hala geliyor sıkıldım valla doğru düzgün dinlenemiyorum o geliyor diye patlamak üzereyim sen annesutudoktorunu takip et Instagram da yararlı bilgiler veriyor