Dilekmh korkma canım benimde hep düzenli olurdu günü gününe 1 gün bile geçmezdi geçen ay 4 gün gecikti ondan önceki ay 5gun bu ayda 1 gün önce geldi düzensizlikler olabiliyor bende test yapmıştım insan haliyle korkuyor 😊 stres yapma aklına getirme daha da uzuyor Emziriyorsanız da düzensiz olabiliyormuş