Pepito çok hareketli kundaklanınca mız mız yapıyor bu ara, bence hayat kurtarıcı bir bebeğim daha olsa kesinlikle kundaklarım. Tabi ki şart değil ama okuduğum bir çok makale ve kitapta çocugun kendini anne karnında hissedip güven duygusunu pekiştirdiği söyleniyor ilk 3 ay. Bende nasıl bırakıcaz diye dertlendim ama birden bırakıcak bizimki öyle hissediyorum☺️