HazalMR Beren2323 Ben 15 gun once dogum yaptım ve benimde oyle balin gibi sis doktorum bakti ve ödem toplamış dedi sarıyorum esarpla guzelce
Pepito Beren2323 16 aylik hala sis yerler var eskisine gore daha az contractubex kullanin azaltti benim baya
Ozbek42 Bende 2,5 ay önce doğum yaptım minik bi şişlik var gibi ama kızarıklık kaşıntı ağrı vs yok ..doku kapanıyor ondan mı acaba 🤔
Beren2323 Morfrenk ama benim doğumdan beri hiç dümdüz olmadı hep böyleydi ben böyledir geçer dedim önemsemedim
Mirza3008 Ben 19 ay once dogum yaptim, bendede hafif sislik var, yeni oldu bende. Kilo aldim bu aralar ondandir diye dusundum ama bilemiyorum bazen agri da oluyor. Bi doktorunuza sorun bence
Beren2323 Doktorumu aradım da doğumdan sonra vücudun yaptığı birşeymiş bu yoksa herkese aynı dikişi atıyorum dedi
Beren2323 HazalMR doktorumu aradım da herkese aynı dikişi attığını bazıların bünyesinin böyle yaptığını söyledi
Beren2323 Birinci doğumum dan sonra yazmıştım 😊 keloid miş o şişlik vücudun kendi yaptığı birley yani geçmemişti ikinci kez doğum yaptım yine oldu