Özel yaptıgınız bişey varmı aceba :) 2 sezeryan dogumum var ilk doğumum da hemen zayıflamıştım hiç göbeğimde kalmamıştı 6 ay sonra tekrar hamile kaldım sanırım ondan şimdi göbeğim var ve gitmioo 😂 sadece göbeğim var başka hiçbiyerimde kilo yok kullandıgınız faydasını gördügünüz bitli Çayları varmı emziriorum da ayrıca