Merhaba sevgili anneler. Benim kızım 1 buçuk aylık ve düzenli olarak emziriyorum. Ama dün gece sağ göğsümde aşırı süt birikti. Ben de önce emzirdim sonra da kalanı sağdım. Ama ağrısı tüm gün geçmedi. Bir de ateş yaptı 38 e çıkıyor ateşim . Doktora gittim kan tahlili yaptı bişey yok sağ sütünü dedi. Ama ateşim ara ara çıkıyor ve göğsümün altı hala çok ağrıyor. Böyle bişey yaşan var mı? Ağrının geçmesi için ne yapabilirim ? Yardımlarınızı bekliyorum, sevgilerle.