Eymenimm34 Evet kızlar yaz yaklaştı online yazlık alışveriş yapıldımı 😍 En çokta erkek bebek kıyafetlerini merak ediyorum ben oğluma henüz başlamadım yapanlar atarsa hepimize fikir olur 🙏🏻❤️
Minnossareannesi Eymenimm34 bugün aldım h&m den 2 parça bişey yazlık ama kızım var benim size öneremem 😂😂😂 çok şey beğeniyorum ama kış diye aldığım çoğu şeyi giyemedi bile virüsten çıkamadık ki🥲
Sadiyealp Eymenimm34 bende almadım daha havalar hiç normal değil 😂 simdi alsam giyemicek bosuna para vermiş olucam en güzeli Nisan başı veya ortası alışveriş için 🙆
Mom091 Eymenimm34 inşallah düzelir. İçimi kasvet basıyor. Halbuki en sevdiğim mevsimdi kış. Yaz gelsin diye deliriyorum şuan😁
Ozgeasil Mom091 benide yağmurlu havalarda kasvet basıyor 🥲 hergün hava durumuna bakıyorum ne zaman güneşli diye 🙈
Eymenimm34 Mom091 Aynen bende öyle kendimi bitkin hissediyorum aslında öğlen müthiş oluyor hava akşama doğru sanki kışa devam 💃😅
Mom091 Ozgeasil of valla çok sıkıldık. Kızımda her gün ağlıyor adda gidelim diye. İyice canım sıkılıyor🙃
Eymenimm34 Mom091 Ben bugün oğlumla çıktım öğlen iyidi sonradan bozuldu ya zavallı yavrularımız Korona üstüne kış evde iyice bunaldılar
Eymenimm34 Elifim46 Bakıyorum bende daha almadım sezonu bekliyorum yeni çıkan ürünlerden alıcam inşallah 🙏🏻
Eymenimm34 Minnossareannesi Yaa Allah bağışlasın çok dua ediyorum bizimde ikinci bebek kız olsun diye ne cici giydiririm🥰 Ben aldığım bir çok kıyafeti foto çekmek için giydirip kenara bıraktığımı biliyorum malesef ki koronadan hiçbir şeyin tadı kalmadı
Eymenimm34 Elifim46 Aynen bakalım bekleyelim ☺️ Bu arada ilk yazdığınızı tam okumamışım genelde h&m Zara lcw dan yapıyorum bebeğimin alışverişlerini
Minnossareannesi Eymenimm34 Bende aynıyım böyle olacağını bilsem etiketlerini koparmazdım hediye götürürdüm barı🥲 napalım sağlık olsun o yüzden çok yazlık almamaya çalışıyorum