Ben geceleri doğduğu günden beri yatağında kendi kendine uyutuyorum emzirip bırakıyorum. Ağlarsa tekrar emziriyorum bırakıyorum .. böyle böyle alıştı . İlk zamanlar 4 saatte uyutuyordum geceleri bulurdu. Şimdi bir saatte uyumuş oluyor. Nasıl başlarsanız öyle devam eder pes etmeyin yeterki onlar uyumayı bilmiyor biz ogretiyoruz nasıl ogretirsek öyle gider. Ben gündüz çabuk uyusun diye kucağa alistirdim evet çabuk uyuyor 10 dk de ama omzuk kolum kopuyor yatağa koyunca sürekli uyanıyor 🥺siz o hataya düşmeyin