Mucizeemmmmm 25 günlüğüz kucağımda uyuyor yatağına koyar koymaz uyanıyor neden böyle kucağa mj alıştı ki
Bilgebykl Mucizeemmmmm daha cok kucuk, kendini orada guvende hissediyor. Kucaga alisti diyenlere aldirmadan bol bol temas edin, benimki 6 aylik oldu ve o anlarda cok bunalmis olsam da simdi cok ozluyorum.
Mom091 Mucizeemmmmm çünkü dünyaya yeni geldi ve sadece sizi tanıyor. İstiyor ki sizden hiç ayrılmasın. Henüz çok küçük ve dünyaya yabancı. Bırakın alışsın kucağa. Birkaç ay sonra yalvarsanızda kucağınızda durmayacak çünkü🥰
Gamzeburkan Mucizeemmmmm ilk aylar öyle geçiyor anne konusu anne kucağı zaman geçtikçe ayrılıyorsunuz zaten insan sonra özlüyor tadını çıkarın 🌸
NicoRobin Mucizeemmmmm ilk 3 ay bebeklerde alışkanlık oluşmazmış. Gazdan 5.5 ay yapışık gezdik ama şuan kucaktan nefret ediyor. Biraz çocuğun mizacına bağlı bence. O yüzden istediği neyse yap korkma 😌
Busrazehraa04 @Mucizeemmmmm kendini en güvende hissettiği yer anne kucağıdır. O yüzden kokunla uyuması daha iyi bence alışacak diye de korkma alışsın biz 2 buçuk aylığız kucağımda dalmadan beşiğine yatıramıyorum uyanıyor hemen 😊
buselidunya Mucizeemmmmm İlk günler öyle oluyor, dünyaya yeni yeni alışmaya çalışıyor idare et annesi hepsi geçici 🥰