BirAnneBirBebekkkKk Hic ilk kez bebisiniz le ve ucakla yolculuk yaptiniz mi nasildi bide pegasusla gittiniz mi cok soru sordum ama ben ucaktan cok korkuyorum 🙄
Oflu61 BirAnneBirBebekkkKk daha once yalnız binmediniz mi? Ben gecen sene agustosta memlekete gittim kızımla beraber zor olmadı
Aselif0661 BirAnneBirBebekkkKk anadolujetle kızım kırkını çıkarmıştı bindik uçağa uçak kalkarken uyudu inmeye 10 dk kala uyandı keyifliydi bebeğe göre de değişir canm zorlu olacağını sanmıyorum
Sy2019 BirAnneBirBebekkkKk ikizlerim le 1 aylıkken yolculuk yaptık emzik verdim kalkışta inişte zorluk çıkmadı ki hostesler sürekli ilgileniyor zaten THY dı zaten uçak sesi vs çocukları uyutuyor ya bol bol uyuyorlar
Senemmm11 BirAnneBirBebekkkKk kalkis ve inişte emzirin basınç olduğu için emerken kulaklarında tikanma yaşamaz bebeğiniz
Cemoloy Oğlum 4 aylıkken bindik, inişte ve kalkışta emzirmeye çalışın çok rahatlatıyor bebeği. Mümkünse bide uyku saatlerine alın biletinizi bence. Bizimki yol boyu uyumuştu
Aselif0661 BirAnneBirBebekkkKk buda senin elinde canım korkma desekte korkucan ama korkma düşerse zaten ölüyorsun hiç sanşın yok 😜 Allah esirgesin 🤗
yuhibu1920 BirAnneBirBebekkkKk ben 12 gün önce seyahati ettim. 1 saat 40 dakikalık bir yolculuktu. Pegasus ile yaptım yolculuğumi bebeğim 7.5 aylıktı. Çok korkmuştum. Ama çok şükür korktuğum gibi olmadı. Uçağa binene kadar uyutmadim. Uçağa binince uçak kalkarken emzirdim ve göğsümde uyuya kaldı. Baya uyudu. Sonra uyandı oyuncaklarla oynadı ama en çok şarj aletiyle oynadı koca yol onunla geçirdi. Tam uçak indi yolcular inecekken ağlamaya huysuzlanmaya başladı Ta ki valiz alana kadar 🙄 Bebek arabasını uçağın kapısına kadar götürdük orada görevliler aldı inince de uçağın kapısına getirdiler. Ben check-in yaparken boş koltuk varsa verir misiniz dedim şansıma vardı yanı boş koltuk verdiler. Çok rahat ettim. Şimdi kara kara dönüşü düşünüyorum inşallah yine uslu durur 🙄
BirAnneBirBebekkkKk yuhibu1920 benimde 1 saat 45 dk yolculuk merak ediyorum nasıl olur diye kendimde korkuyorum hiç binmedim siz nerden nereye uçtunuz benim bebiste 7 bitiyor yardimci oluyorlarmi ben 1 bavul 1 bebek arabasi 1 de yanima bebisin esyalarini alsam cok mu olur
yuhibu1920 BirAnneBirBebekkkKk gaziantep-bursa seferi yaptim. Zaten bebek arabasını bagaj hakkından saymiyorlar yani bebek arabası bagaj hakkınızı yemiyor. Benim bir büyük valizim vardı onu verdik. Yanıma da sadece anne bebek çantasını aldım.
Ahimess07 BirAnneBirBebekkkKk kiZimla sürekli memlekete gidip geliyoruz rahat geçiyor genel de uyku saatlerini tercih ediyorum. Ama genel de motor sesinden uyuyor çocuklar 😊
Elifeminask BirAnneBirBebekkkKk be bebegm 9 ay 20 gunlk aktarmali sekilde sirnaktan adanaya geldm. Bittm. Mesafe yok yanimda 2 erkek otryordu zorla emzirdim berbatti ya. Bebek hc susmadi agladi agladi
Seyma6 BirAnneBirBebekkkKk kızım 2 aylıkken bindik iniş ve kalkış yaparken emzirmeye çalışın o zaman sizin kucağınızda olması gerekiyor ve bebeğinize emniyet kemeri veriyorlar sizin kemerinize bağlıyorsunuz onu. Uçak havadayken benim kızım hep uyudu uçağın sesi anne karnını andırıyormuş o yüzden rahattık😊
Baharzeynep BirAnneBirBebekkkKk bende 8 aylık kızımla bindim cnm ilk bu hafta bende çok korkuyordum panikliyim hatta ama çok şükür bindim 2 kere korkulacak birşey yok çok rahat gidip geliyorsun çocuğunla
Lina1205 BirAnneBirBebekkkKk aayyy bizde yarın gidecez 10 aylık kızım benimde annem ve kardeşim de yanımda olacak belki biraz kolay benim için de gecen sene hamileyken binmistim korkunun ecele bir faydası yok malesef git gel.yapmistim hicbisi olması şükür şimdi yine ister istemez korku basıyor Allah’ın izniyle bişey olmaz sağ salim varırsınız varırız