Kızlae merhaba benim bebeğim prematüre 24 haftalık doğdu 120 gün sonra taburcu olduk bebeğim beslenmeden sonra ekşi ekşi kusuyor yarı mama yarı anne sütü veriyorum bu kusması yüzünden üç gün tekrar yattık hastane de orda hiç kusmadı ama eve gelince tekrar kustu öğle çok değil ama kusuyor sebebi nedir niye böyle oluyor çözümü ney