Ezgice Biz kullandık ancak bağırsak düzenleyici diye biliyorum. Gazlı ise bebeğiniz çok faydası olmuyo. Biz relactaz kullanana kadar rahatlayamadık. Geceleri gazdan uyuyamazdı sabaha kadar ağladığı oluyodu. 3. Ayda kestik ve eskisi kadar olmuyo çok rahatlattı.