2 ay 11 günlük bebegim grip oldu ve burnu tıkalı burnuna serum physıologıque damlatıp burun aspiratörüyle çekiyorum ve bunu günde 5 defa filan yaptım fazla mı bi zararı olurmu babam geldi ve bu zararlı olur fazla yapma dedi ama yapmayınca kızım emmiyor ve nefes alamiyor sizce fazlasının zararı olurmu eczanede günde 3 defa 2 şer damla dedi ama benimki 3 ü geçti bi bilginiz varmı