[silindi] BalAnne1 elmanın yanına koyun buzdolabında ya da güneşde olmasın. Zamanla yumuşar bir haftaya falan. İyice yumuşayınca tüketin. Böyle bastırınca içine gidecek.
Eymenimm34 BalAnne1 Bi kâğıda sarıp elmanın yanına braktığın zaman 3 günde filan yumuşar ben hep bu yöntemi kullanıyorum 😊
As5 BalAnne1 bir posetin icine elma ile birlikte ışık almayan bi cekmeceye dolaba koyabilirsiniz. Ben topluca alip kullanicagim kadarini o sekilde olgunlastiriyorum
[silindi] BalAnne1 çok sertti muhtemelen. Yumuşar zamanla. Ben de hemen yemeyeceksem çok sert alıyorum. Biraz zaman alıyor.
As5 BalAnne1 disarda canim. Mutfak cekmecesine yada dolabina koyabilirsin ışık almasin. Yumusayinca buzdolabina koy ki curumesin
cimengoz Ben de elma portakalın yanına koyuyorum kendi olgunlaşıyor. Yarım avokadoyu nasıl saklıyorsunuz?
As5 BalAnne1 posete koyup buzdolabinda sakliuorum canim. Ama cok fazla bekletmemek en iyisi karariyor curuyor cunku