Devrinkadini Kizlaaar sevincimi paylaşayım dedim 😍aralıklı oruç sayesinde 5gunde 78den 76.500 e inmisim üstelik tok karnına yani yemekten sonra tartıldım bu mutlulukla bir spor yaptım üstüne tarçınlı kahve mide içtim böyle devam inşallah kaldı 6kilo
Devrinkadini Pinardgn-22 ya bitter çikolata iki üç kare yiyorum kahve ile birlikte yada kuruyemiş tüketiyorum
Devrinkadini 1anne1bebe kahvaltı da kepek ekmeği üzerine az yağda yumurta ve zeytin peynir filan veya haşlanmış yumurta yeşillik türü ben 11de yapıyorum kahvaltıyı o süreye kadar 2litre su içmeye çalışıyorum 3er saat ara veriyorum ortada iki ara öğün koydum en son aksam yemeği ile bitiris yapıyorum 18:00de bitiyor çok tatlı istediyse canım kahveli bı kare bitter çikolata li ve tarçınlı türk kahvesi yapıp içiyorum sonra heo su
Devrinkadini ZehraSareMom iki ana öğün iki ara öğün yaptım canım sabah 11gibi kahvaltı tabi o vakte kadar bı litreyi geçkin su içiyorum sonra iki yumurta hasliyorum peynir zeytin domates filan yemekten 3saat sonra kahve ve kuruyemiş yiyorum sonra az vakit geçiyor ya kahve ya yeşil çay onlarla birlikte bitter çikolata yiyorum çünkü tatlı çok zorluyor beni sonrada 18:00de ama öğün ya ton balığı salata ya tavuk göğsü salata yada herhangi hi yemek üç dört dilim ekmekle birlikte bolca yeşillik ayran yada su filan oyk yani farkındayım çok yiyorum ama midem çok büyümüş bı anda aç bırakmak sağlıklı kilo verdirmez diye nyavas yavaş azaticam
Pinardgn-22 Devrinkadini 1 ay yaptım 8 kilo verdim bi azim geldi bana şimdilerde saldım o azmimi geri istiyorum 😂
Devrinkadini Mehmet_ayaz1 bolca su akşama kadar 3litre su iciuorum ve yeşilçay türk kahvesi ikisi bir arada filan sıvı genelde yok tutan şeyler bol yeşillik yiyorum yumurta yiyorum protein olarak akşam yemegimde ya tavuk ya balık yada et yiyorum evet bu devirde çok pahalı ama ton balığı tavuk göğsü ucuz onlarla salata yapıp yiyorum hem tok tutuyor
MoRella Devrinkadini Bu aralıklı oruç olmuyor ki😁 Aralıklı oruçta sanırım en az 8 saat ya da 16 saat açlık vardı. Ara öğün yok yanlış bilmiyorsam. Ama sonuca bakmak lazım, kilo verdiniz mi, verdiniz gerisi teferruat🙃
Devrinkadini Arkadaşlar bu arada veridgim kilo az gibi görünüyor olabilir ama hem kalıcı hemde benim metabolizmam çok yavaş olduğu için zor kilo veriyorum bu yüzden benim için büyük degisim
Devrinkadini Hilaldgsn 😃eltilerim sağolsun en kucuklerim ama en irileriyim onlar yüzünden azim ettim en büyük ben görünüyorum