Egelim Gamzeliyy Kışlıksa düşer, hatta düşmüş olması lazım, mevsim geçişi şu an indirimler bu ayda başlamış oluyor.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Gamzeliyy Yaxlıkler genelde aralık ayında dehşet ucuz. Kışlıklsrda temnuz gibi..
Aslanmamy Gamzeliyy ayyy lcw de fiyatlar uçmuş zaten düşeceğini sanmıyorum hamileyken birkaç yazlık da almıştım 29.90 a aldığım 49.90 olmuş şok oldum
hunilimomm Gamzeliyy o zaman az da olsa girer ben bakıyorum takip ediyorum sürekli 5 10 TL yaza doğru daha da iniyor