Busder27 benim bebeğim iştahsız doktor en az 3 saatte bir 90-100 ml mama ver dedi ama ne mümkün 😒ben emziriyormuş gibi bazen 1 saatte bir 30-40ml bazen 2-2,5 saatte bir 75 ml mama veriyorum ama gece acıkıp kalktığında uyku sersemi 100ml içtiğide oluyor. Doktor yesinde nasıl yerse yesin demişti. İştahsız ve alerjik bir bebek olduğu için tıka basa yedireyorum, hem yemiyor hemde çıkarıyor. Az az kısa süreli zaman dilimine yaydım. Bazen iki fırt çekip bıraktığı da oluyor, kendi bilir artık 🙃