[silindi] 3 ay emzirdim. 4.ayda dökülmeye başladı. Şampuanıma çamterabentin yağı kattım. Bide tahlil yaptırdım d vitaminim düşüktü. Doktor direkt ondan olmaz ama etkisi vardır dedi damla kullandım. 7.aydayız şimdi epey azaldı dökülme ama kullandıklarımdan mı doğal akışı mı bilemiyorum.